AKARYAKIT ALIM İHALESİ (ALADAĞ ORMAN İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ)

ALADAĞ ORMAN İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ 2024 YILI KURŞUNSUZ BENZİN 95 OKTAN (DİĞER) VE MOTORİN (DİĞER) ALIMI İŞİ

Aladağ Orman İşletme Müdürlüğü 2024 Yılı Kurşunsuz Benzin 95 oktan (Diğer) ve Motorin (Diğer) Alımı İşi mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN:2023/1389817
1-İdarenin
a) Adı:ALADAĞ ORMAN İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ
b) Adresi:Sağlık Mahallesi Karadere Cad. No:9 Bolu/ Merkez
c) Telefon ve faks numarası:3742629660 – 3742629610
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası:https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu mal alımın

a) Adı:Aladağ Orman İşletme Müdürlüğü 2024 Yılı Kurşunsuz Benzin 95 oktan (Diğer) ve Motorin (Diğer) Alımı İşi
b) Niteliği, türü ve miktarı:1000 Litre Kurşunsuz benzin, 60.000 Litre motorin
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer:Motorin (Diğer) ve Kurşunsuz Benzin 95 Oktan (95 Oktan)’ın teslimi Aladağ Orman İşletme Müdürlüğümüzün bulunduğu Belediye sınırları içerisinde yer alan akaryakıt istasyonundan hizmet araçları ile iş makinelerinin depolarına araç taşıt tanıma sistemi ile günün her saatinde peyderpey yapılacaktır. Ancak önceden öngörülemeyen orman yangını zuhur etmesi ve İdarenin talebi halinde yangın mahallinde ya da arazide çalışan iş makinelerine akaryakıt sevkiyatı İdarenin isteği doğrultusunda yapılacaktır.
ç) Süresi/teslim tarihi:01.01.2024 tarihinden başlamak üzere 31.12.2024 tarihine kadar günün her saatinde İşletme Müdürlüğümüzün tüm iş makinaları ile hizmet vasıtalarına talebi halinde akaryakıt ikmali saglanacaktır.
d) İşe başlama tarihi:Sözleşmeye müteakip (izleyen) 5 gün içerisinde işe başlanılacaktır.

3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati:25.12.2023 – 11:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres):Aladağ Orman İşletme Müdür Yardımcısı Odası

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgelerine ilişkin bilgiler:

İstekli Akaryakıt Dağıtıcısı ise 5015 sayılı Petrol Piyasası Kanunu hükümlerine uygun olarak alınmış İş bitim tarihine kadar geçerli olan Dağıtıcı Lisansının aslını veya noter tasdikli suretini;

-İstekli Akaryakıt Dağıtıcısının Bayisi ise 5015 Sayılı Petrol Piyasası Kanunu hükümlerine uygun olarak alınmış işin bitim tarihine kadar geçerli olan Bayi Lisansının aslını veya noter tasdikli sureti ile birlikte Dağıtıcı ile yapmış olduğu Tek Elden Satış Sözleşmesinin aslını veya noter tasdikli suretini ibraz edecektir.

-İsteklinin bayisi bulunduğu akryakıt dağıtım kurumlarının Bolu Belediyesi sınırları içerisinde akaryakıt bayisi bulundurması zorunlu olup bu sınırlar içerisinde yer alan en az bir bayiye ait Bolu Belediyesi Başkanlığınca verilen iş yeri açma ve çalıştırma ruhsatı teklif kapsamında sunulacaktır.

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgelere ilişkin bilgiler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgelere ilişkin bilgiler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgelere ilişkin bilgiler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerde belirtilen serbest bölge faliyet belgesine ilişkin bilgiler.
İsteklilerin yukarıda sayılan bilgilerden, kendi durumuna uygun bilgi veya bilgileri belirten isteklilerin yeterlik bilgileri tablosu uygun kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgelerdeki bilgiler ile tevsik edilir. a) Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
b) Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,
c) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,

5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

#ilangovtr Basın No: ILN01942971

#ilangovtr

Basın No: ILN01942971