Bolu Kartalkaya’da 78 kişiye mezar olan Grand Kartal Otel, müşterilerine gönderdiği değerlendirme mesajıyla tepkilere yol açtı. İşte detaylar…
Bolu’nun önemli turizm merkezlerinden Kartalkaya’da yer alan ve geçtiğimiz günlerde 78 kişinin hayatını kaybettiği facianın yaşandığı Grand Kartal Otel, müşterilerine gönderdiği değerlendirme mesajıyla tepki topladı.
Otelin değerlendirme paylaşımında, “Grand Kartal olarak tatilinizin güzel ve unutulmaz anılar ile dolduğunu umuyoruz. Sizleri aramızda tekrar görmekten büyük memnuniyet duyarız. Eve dönüşünüzün güvenli ve sorunsuz olması dileğiyle” ifadeleri yer aldı. Bu mesaj, sosyal medyada büyük bir infial yaratarak “pes” dedirtti.
Bir otel müşterisinin, sosyal medya hesabından bu değerlendirme mesajını sitemkar bir şekilde paylaşması dikkat çekti. Müşteri, paylaşımında, “Bu bir şaka olmalı! Yaşadıklarımızın üstüne hala anket mi gönderiyorsunuz? Gerçekten inanamıyorum” diyerek otel yönetimine tepki gösterdi.
Grand Kartal Otel’de 21 Ocak Salı günü sabaha karşı 03.30 sıralarında yangın çıkmış, alevler kısa sürede tüm oteli sarmıştı. Yangın, ekiplerin 11 saat süren yoğun çalışması sonucunda kontrol altına alınabilmişti. Ancak yaşanan bu korkunç olayda 78 kişi hayatını kaybederken, 11 kişi gözaltına alınmıştı.
Bu olayın ardından otel tarafından gönderilen mesaj, toplumun tepkisini daha da artırdı. Sosyal medyada birçok kullanıcı, otel yönetiminin tavrını duyarsız ve kabul edilemez olarak nitelendirdi.
(Haber: Meral Bınar)