Honda Motosiklet Türkiye, “Yılın En İtibarlı Markası” Seçildi
Honda Motosiklet Türkiye, 11. The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde halk oylamasıyla “Yılın En İtibarlı Markası” ödülüne layık görüldüğünü duyurdu. Şirketten yapılan açıklamaya göre, son yıllarda genişleyen ürün yelpazesi ve etkili pazarlama stratejileriyle dikkat çeken Honda Motosiklet Türkiye, Marketing Türkiye ile Akademetre işbirliğiyle gerçekleştirilen ödül sürecinde motosiklet kategorisinde bu onuru elde etti.
Ödüller, Marketing Türkiye ve Akademetre Research and Strategic Planning’in gerçekleştirdiği “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” araştırmasının sonuçlarına dayanarak veriliyor. Bu yıl 11.’si düzenlenen ödül töreninde, en başarılı markalar 9 ana kriter ve 16 alt kriter olmak üzere toplamda 70 farklı kategoride değerlendirildi. 12 ilde 1200 kişiyle yapılan yüz yüze görüşmeler sonucunda kazananlar belirlendi.
İstanbul’da düzenlenen ödül törenine, Honda Motosiklet Türkiye’yi temsilen Pazarlama Yöneticisi Emel Efe Tüzmen, Ürün Planlama ve Kurumsal İletişim Müdürü Gizem Kutlu ve Ürün Müdürü Emre Koşak katıldı.
(Haber Merkezi)