SÜREKLİ İŞÇİ TEMİZLİK PERSONELİ KIYAFET ALIMI İHALESİ (BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ)

SÜREKLİ İŞÇİ TEMİZLİK PERSONELİ KIYAFET ALIMI
YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI

SÜREKLİ İŞÇİ TEMİZLİK PERSONELİ KIYAFET ALIMI mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN:2023/997066
1-İdarenin
a) Adı:YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI
b) Adresi:BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI 14280 GÖLKÖY MERKEZ/BOLU
c) Telefon ve faks numarası:3742534653 – 3742534638
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası:https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu mal alımın

a) Adı:SÜREKLİ İŞÇİ TEMİZLİK PERSONELİ KIYAFET ALIMI
b) Niteliği, türü ve miktarı:1 Kısım / 12 Kalem Mal Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer:BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI AYNİYAT SAYMANLIĞI GÖLKÖY YERLEŞKESİ BOLU
ç) Süresi/teslim tarihi:Malın/İşin teslim süresi 45 takvim günüdür. Yüklenici firma tarafından Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Ayniyat Saymanlığı deposuna sözleşmenin imzalanmasını takip eden 45 takvim günü içerisinde tek seferde teslim edilecektir. İdare tarafından yırtık, sökük, lekeli veya beden ölçüleri uymayan kıyafetler tespit edildiği durumda bu kıyafetlerde sayı sınırlaması olmaksızın ve bedel talep etmeksizin yenileri ile değiştirilecektir. Ayrıca kıyafetler üzerinde tadilat gerekiyor ise yapılması gereken işlemler sayı gözetmeksizin gerçekleştirilecektir. Temizlik Personeli Kıyafetleri idarenin belirleyeceği renkte olacaktır.
d) İşe başlama tarihi:Sözleşmenin yürürlüğe girmesinden itibaren 1 takvim günü içinde

3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati:02.10.2023 – 10:30
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres):BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ İDARİ BİRİMLER BİNASI TOPLANTI SALONU

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları:
İhale Komisyonu teklif edilen malzemelerin teknik şartnamede yer alan kriterlere uygunluğunu belirlemek amacıyla 09.10.2023 tarihi saat:17:00’a kadar Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı 119 Nolu Ofis Gölköy Yerleşkesi Bolu/ Merkez adresine koli içerisinde üzerinde firmanın bilgileri olacak şekilde teslim etmek zorundadır.  Ayrıca kolinin içinde bulunan her numunenin üzerinde sıra numarası, malzeme adı ile firma adı yazılı olacaktır.  Zamanında numunesini teslim etmeyen firmalar değerlendirme dışı bırakılacaktır. Numuneler değerlendirme amacı ile kullanılacak olup, isteklilere karşılığında herhangi bir bedel ödenmeyecektir. İstekli teklif ettiği her bir kalem için teknik şartnameye uygun birer adet numune vermek zorundadır. Numune vermeyen ve sunulan numunelerin teknik şartnamede belirtilen özellikleri taşımadığının tespit edilmesi halinde isteklinin teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır.

5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar: Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

#ilangovtr Basın No: ILN01895480

#ilangovtr

Basın No: ILN01895480