MUHTELİF BAHÇE MAKİNE VE EKİPMANLARI ALIMI
YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI
MUHTELİF BAHÇE MAKİNE VE EKİPMANLARI ALIMI mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN | : | 2023/1237614 |
1-İdarenin | ||
a) Adı | : | YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI |
b) Adresi | : | BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI 14280 GÖLKÖY BOLU MERKEZ/BOLU |
c) Telefon ve faks numarası | : | 3742534653 – 3742534638 |
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu mal alımın
a) Adı | : | MUHTELİF BAHÇE MAKİNE VE EKİPMANLARI ALIMI |
b) Niteliği, türü ve miktarı | : | 12 Kalem Muhtelif Bahçe Makine ve Ekipmanları Alımı/Mal Alımı Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer | : | Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Rektörlüğü Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı Gölköy Yerleşkesi BOLU |
ç) Süresi/teslim tarihi | : | Malın/İşin teslim süresi 7 takvim günüdür. Sözleşmenin imzalanmasını takip eden 7 takvim günü içerisinde yüklenici idarenin deposuna tek seferde teslim edecektir. Teslimat çalışma günlerinde ve mesai saatleri içerisinde yapılmalıdır. Resmi tatil günleri veya mesai saatleri dışında gelen malzemeler teslim alınmayacaktır. |
d) İşe başlama tarihi | : | Sözleşmenin imzalandığı tarihi takip eden takvim gününde işe başlanır. |
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati | : | 14.11.2023 – 10:30 |
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) | : | BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ İDARİ BİRİMLER BİNASI TOPLANTI SALONU |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları: |
İstekliler, malzemelerle ilgili olarak talep edilen teknik özellikler, ürün marka/modelini gösterir teknik döküman veya katalog bilgileri (İhtiyaç listesindeki ilk 7 malzeme için (Çim Biçme Traktörü, Çim Biçme Makinesi, Motorlu Tırpan (Sırt Tipi), Motorlu Testere (Model 1), Motorlu Testere (Model 2), Yüksek Dal Budama Makinesi ve Toprak Burgu Makinesi)) ihaleye teklif verecek olan istekli firma tarafından EKAP(Elektronik Kamu Alımları Platformu) üzerinden oluşturulacak olan “Yeterlik Bilgileri Tablosunda Beyan” etmelidir. İstekliler ürünlere ait teknik döküman veya kataloğu 14.11.2023 tarihi saat 12.00’a kadar Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı 119 Nolu Ofis Gölköy Yerleşkesi Bolu/ Merkez adresine teslim etmek zorundadır. |
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
#ilangovtr Basın No: ILN01925140
#ilangovtr
Basın No: ILN01925140