İSTANBUL (AA) – Düzey AŞ ve Bahar Hindi arasında yapılan yeni iş birliği sayesinde Türkiye’deki makro ve mikro ölçekli tüm satış kanallarında markanın satış ve dağıtımını Düzey AŞ üstleniyor.
Düzey AŞ açıklamasına göre, FORTUNE 500 Global listesindeki tek Türk şirketi Koç Holding bünyesinde 1975’te kurulduğu günden beri Türkiye’nin kategorilerinde öncü ve pazarda lider ulusal ve uluslararası markalarının satış ve dağıtımını üstlenen Düzey Tüketim Malları Sanayi Pazarlama ve Ticaret AŞ, soğuk taze kategorisindeki marka portföyünü genişletmeye devam ediyor.
83 yıllık tecrübesiyle Bahar Hindi, Düzey’in satış ve dağıtım ağına katılıyor. Antalya’nın ilk entegre tesisine sahip Bahar Hindi’nin sağlıklı konserve ürünleri Türkiye’nin dört bir yanında tüketicilerle buluşturacak.
Düzey AŞ ve Bahar Hindi arasında yapılan yeni iş birliği sayesinde Türkiye’deki makro ve mikro ölçekli tüm satış kanallarında markanın satış ve dağıtımını Düzey AŞ üstleniyor.
Düzey AŞ’nin Türkiye'nin her noktasına ulaşabilme kapasitesi, çoklu marka dağıtım kabiliyeti, veri modelleme teknolojileriyle Bahar Hindi’nin ileri teknoloji üretim deneyimiyle geliştirdiği markanın sağlıklı, lezzetli ve yenilikçi ürünleri Türkiye’nin dört bir yanındaki tüketicilere güvenle ulaşacak.
Düzey AŞ Genel Müdürü Dr. Oğuzkan Şatıroğlu, sektöründe uzman iki firmanın yaptığı iş birliği ve geniş kitlelere ulaşma hedefleriyle ilgili şunları kaydetti:
“Türkiye’nin en büyük satış ve dağıtım şirketi Düzey AŞ olarak bünyemizdeki markaların ürünlerinin Türkiye’de 150 bin noktada satış ve dağıtımını gerçekleştiriyoruz. Dünyada yaşanan et krizine alternatif ve sağlıklı bir çözüm olan hindi etinin en leziz ve temiz içerikli haliyle tüketiciyle buluşturan Bahar Hindi ürünlerini sevenleriyle buluşturacak olmaktan çok mutluyuz. Bu sayede dünyada yaşanan et krizinin çözülmesi için farkındalık yaratmayı da umuyoruz.”