1. Haberler
  2. Güncel
  3. Bolu’da Yüksek Performanslı Çalışanlar Onurlandırıldı

Bolu’da Yüksek Performanslı Çalışanlar Onurlandırıldı

sedaş

Sakarya, Kocaeli, Bolu ve Düzce illerinde elektrik dağıtım hizmeti sunan Sakarya Elektrik Dağıtım A.Ş. (SEDAŞ), müşteri memnuniyetine katkı sağlayan müşteri hizmetleri ve çağrı merkezi çalışanlarını ödüllendirdi.

Başarı gösteren çalışanlar için SEDAŞ’ın Sakarya’daki merkez kampüsünde özel bir tören düzenlenirken, çağrı merkezinde görevli personele yönelik ödül töreni ise çevrim içi ortamda yapıldı.

SEDAŞ Regülasyon, Strateji ve Uyum Direktörü ve aynı zamanda Genel Müdür Vekili olan Mustafa Yılmaz, “Müşteri memnuniyetini en üst seviyeye taşımak amacıyla yürüttüğümüz çalışmalar kapsamında, müşteri hizmetleri merkezlerimizde görev yapan ekip arkadaşlarımızın performansları çok yönlü bir değerlendirme süreciyle ölçümleniyor. Bu süreçte sadece gerçekleştirilen iş ve işlemler değil, aynı zamanda yönetici değerlendirmeleri, saha denetim ekiplerimizin gözlemleri, anlık sınav sonuçları ve en önemlisi müşterilerimizin geri bildirimleri esas alınıyor. Çağrı merkezimizde de hizmet kalitesini artırmak amacıyla fark oluşturan müşteri temsilcilerimizin performansları düzenli olarak analiz edilerek, başarıları ödüllendiriliyor. Derece elde ederek ödül almaya hak kazanan tüm çalışma arkadaşlarımızı kutluyor, başarılarının artarak devam etmesini diliyorum” ifadelerini kullandı.

Ödül Töreninde Dereceye Giren İsimler Belli Oldu

Müşteri Hizmetleri Merkezleri’nde “En İyi Performans” ödülüne Burhan Cem Gümüş layık görüldü. Gümüş’e ödülünü Genel Müdür Vekili Mustafa Yılmaz takdim etti. Aynı kategoride ikincilik ödülünü Turgut Özcan, SEDAŞ Dağıtım Operasyonları Direktörü Burhan Ak’tan alırken, üçüncülük ödülünü ise Ahmet Tunç Sarıçizmeli, SEDAŞ Kurumsal İletişim ve Müşteri İlişkileri Müdürü Efsun Ergin’in elinden aldı.

Ayrıca, başarılı performanslarıyla öne çıkan İlyas Gürdoğan ve Çiğdem Sebiboğa’ya ödülleri Mustafa Yılmaz tarafından, Emine Bülbül ve Alp Tuğrul Sağlam’a Arzu Karaduman tarafından, Umut Karakaş ve Zeki Telkeş’e Gökhan Öztürk tarafından, Devran Kül’e ise Cem Bayrakçı tarafından takdim edildi.

Çağrı Merkezi Çalışanları da Unutulmadı

Online olarak düzenlenen çağrı merkezi ödül töreninde çeşitli kategorilerde ödül alan isimler ise şu şekilde sıralandı:

– Inbound Kategorisi: Nuran Güneş

– Destek Hizmetleri: Melike Yücel

– Yazılı İletişim: Sevil Altundeğer

– En İyi Konuşma Kalitesine Sahip Müşteri Temsilcisi: Fatma Nur Erol

– En Çok Sayaç Okuma Yapan Müşteri Temsilcisi: Elif Doğan

– Inbound En Çok Çağrı Alan Müşteri Temsilcisi: Sevda Özer

– En Çok Mesai Harcayan Müşteri Temsilcisi: Elif Duran

– En Fazla Teşekkür Alan Müşteri Temsilcisi: Tunahan Altınmutlu

SEDAŞ, çalışan motivasyonunu artırmaya yönelik bu tür ödüllendirme organizasyonlarının önümüzdeki dönemlerde de süreceğini belirtti.

(Haber: Münire Karabulut)

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Bolu’da Yüksek Performanslı Çalışanlar Onurlandırıldı
Yorum Yap

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir