Üniversitelerin Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı bölümünü tamamlayan mezunlar atama bekliyor.
Üniversitelerini başarıyla tamamladıklarını, KPSS’den yüksek puanlar aldıklarını, Türkiye Cumhuriyeti Devleti’ne hizmet etmek istediklerini belirten mezunlar yeterli sayıda alım yapılmadığı için işsiz kaldıklarını ifade ettiler. Seslerini duyurmak maksadıyla fidan dikmeye, doğa çalışmaları yapmaya çalışan mezunlar, devletin ilgili birimlerine seslendi.
Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı mezunlarının basın açıklamasında şu ifadelere yer verildi:
”Çağrı Merkezi Hizmetleri Bölümü mezunları, zorlu üniversite eğitimi (teorik, uygulamalı ve yazılı) devletimize hizmet etmek için KPSS’den aldığımız yüksek puanlara rağmen yeterli düzeyde alım yapılmadığı için 30 bin Çağrı Merkezi hizmetleri bölümü mezunları(3499kodlu) Mağdur olmaktadır.
Bizler gerekli Her eğitimi Teorik ve Uygulamalı olarak Ve bu işin bilincinde olarak Eğitimlerimize Yeteri özeni Göstererek tamamladık.112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüklerine yapılan alımlar 3001 koduna sahip herhangi önlisans ve lisans bölümünden mezun olan öğrenciler de müdahil olmaktadır…
Haliyle “Çağrı Merkezi Hizmetleri” mezunu öğrencilerin KPSS ile sahip oldukları tek kadroya atanma
şansları da oldukça azalmaktadır.
2023-2024 yılları arasında 112 AÇM’lere alım olacak mı ve Kaç kişilik bir alım olacak? Kaç adeti çağrı merkezi mezunlarına verilecektir? Yeni düzenleme ile olacak alımın tamamı bölüm mezunlarına verilecek mi veya verilen oranda artış olacak mı? Biz 112 acil çağrı merkezlerine yapılan alımlarda sadece çağrı merkezi hizmetleri mezunlarının alınmasını talep ediyoruz.”
(Haber Merkezi)